5 gyakori ok, ami miatt szervizbe visszük az iPhone-t

Biztosan járt már úgy mindenki, akinek iPhone van a birtokában, hogy az nem megfelelően működött, alábbiakban megtudhatjuk, hogy mi az az öt leggyakoribb ok, amiért az iPhone-t Apple  szervizbe kell vinni minél hamarabb.

  • Beázás: viszonylag gyakori jelenség az iPhone beázása,  kevesen tudják, hogy a vízzel érintkező készülék nem feltétlenül menthetetlen. A készülék beázhat több okból is, például ha beejtjük a vízbe, vagy csak simán magasabb páratartalom okán a lecsapódó pára beszivároghat. Az Apple nem vállal garanciát a beázásra. A beázásra senki sem vállal garanciát. Fontos ezt is szem előtt tartani! 
  • Hirtelen kikapcsol illetve leállás: az akkumulátorok élete nem csak játék és mese, nem tartanak ők sem örökké, mint ahogy a mi szervezetünk is leállhat, így az iPhone-unk akkumulátora is, így ha ok nélkül kikapcsol a telefon akkor érdemes frissíteni az iOS rendszert a legújabb verzióra.  Másik tipp a kényszerített újraindítás. Ha ez sem segít, akkor áramforrásra kell csatlakoztatni a telefont. Ha viszont ezzel sincs megoldva a gond, akkor az akkumulátor állapotát kell ellenőrizni a beállítások, akkumulátor menüben. Amennyiben egyik tipp sem segít akkor érdemes a visszaállítást végrehajtani iTunes-on keresztül. Ha végképp befuccsolnak ezek az ötletek akkor érdemes szakemberhez fordulni.
  • Töltés gondok: az iPhone XS és XS Max nem minden alkalommal vesz fel töltést, még akkor sem ha nincs kábel gond. Ebben az esetben nem csak az új, hanem a régi készülékeknél is fennáll ez a gond. Sőt még iPad-eknél is előfordul ilyen probléma. Ilyen gond esetén szintén iOS rendszer frissítés szükséges.  
  • Zöld színű csík a képernyőn: egyes felhasználók arról számoltak be, hogy az iPhone XS Max-a hibás képernyővel érkezett meg hozzájuk. Pontosabban egy függőleges zöld csík jelent meg rajta, ami a teljes kijelzőn végighúzódott. Amennyiben hasonló problémával küzdesz, bátran fordulj a márka szervizek egyikéhez. Az Apple helyettesíti a készüléket a jótállásban megfogalmazottak szerint, ha a probléma nem a felhasználó gondatlansága miatt történt.
  • Kijelző hiba: amennyiben a képernyő vagy annak egy része nem reagál, szükség lehet a készülék kényszerített újraindítására. Amennyiben a képernyő teljesen sötét és nem reagál a bekapcsolásra sem, akkor lehet csupán az a baj, hogy lemerült. Egyszerűen töltőre kell tenni.

Szólj hozzá!